mandag 28. februar 2011

Hei fanagenser-2001

Det er mangen poser her i huset. Garnposer, ferdigstrikketposer, ferdigmedlaustråderposer og halvferdigeposer. Forrige veke  tok eg fram ein sånn nestenferdigpose. Oppi låg bolen og ein arm til ein fanagenser som eg startet på i 2001. Eg strikket det meste på ei nattevakt, og på to eller tre dager var både bolen og eine armen ferdig. Bolen blei fin, armen blei rar, derfor strikket eg aldri den andre ferdig. Så, 10 år etter fann eg ut at eg skulle gjere den ferdig, det er jo for fint til å berre ligge der!

Ikkje kunne eg huske kva pinner eg strikket på, og ikkje visst eg kva strikkefasthet eg hadde no i forhold til for 10 år sida (Tru meg, den har forandret seg), men eg startet med friskt mot, og etter å ha tvangstikket litt vart eg ferdig. Eg syns jo kvitfargen på den nye armen var litt ulik den eg hadde på resten av antekket, men eg brukte jo garnet som låg i posen, så etter litt vask har eg funnet ut at det er NESTE likt. Godt nok.

Her er resultatet:




Neste utfordring er å få den montert. Då trenger eg symaskin og hjelp fra min strikkementor.

Fortsettelse følger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar