mandag 16. juli 2012

One down, one to go

2 år har gått sidan mitt første nøstebarnteppe. Eg starta med å strikke på skrå, avanserte til å strikke med holrad, lagde tepper med striper og prøvde ein gong å strikke fram og tilbake. På det siste teppet hekla eg til og med ein kant rundt. Denne gongen strikka eg eit einsfarga teppe på skrå, utan holrad og med to fargar på heklekanten.

No er eg rett nok ikkje heilt ferdig ned dette teppet ned to heklekantar med to fargar, men her er forløbig konklusjon på teppestrikking:

1. Det er lettast å strikke på skrå, då er ein garantert at teppe vert kvadratisk
2. Det er lettast å strikke einsfarga, for då slepper ein å anka på om ein har nok tråd når ein startar med fellinga (på skråteppene).
3. Når ein skal hekle fastmasker i ny farge, er det lurt å ta ein runde med bornfargen først. Då blir kanten finare. Eit tips sjølvsagt leste på nøstebloggen etter at eg var ferdig ned første heklerunde. Lenge leve utolmodigheit!

Men trur det vert bra likevel :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar