onsdag 28. november 2012

Kjapt strikk og grådig strikkar

Alle likar strikk som vert ferdig i ein fei, i alle fall så gjer eg det. Litt fordi det er kjekt å bli ferdig, litt fordi eg draumar om å starte masseproduksjon av strikketøy slik at eg kan verte rik.

Diverra har åra lært meg at "lettstrikka" sokkar ofte tek tid likevel, og som regel er dei upraktisk samt at dei ikkje alltid er så lekker. I bunn og grunn er dei gode gamle oppskrifta dei beste å bruke!

Forleden dag skulle eg strikke nokre sokkar i str 2-4 år i restegarn frå nokre andre sokkar. Sjølv om eg fulgte oppskrifta, så endte det heile med sokkane såg litt rare ut. Det kan ha samanheng med at eg strikkar litt stramt på mønsteret. Gjekk sjølvsagt tom for kvitt garn før eg var ferdig med sokk #2. tok meg forøvrig ca 2 dagar å strikke dei (så langt som eg kom).

Ein og ein halv marius-sokk. Dersom nokon kjenner ein 2åring med ein og ein halv fot så kan eg hjelpe med sokkar.
Sidan marius-sokkane vart miss fortsatte eg med godt mot med restegarnet frå skappelgenseren. Dette er jo rein alpakka, og ikkje slitesterke med tanke på at det skal bli sokkar, men du store alpakka har laga ei sokkeoppskrift med dette garnet, så då e det lov. Eg skulle eigentleg bruke restane til å lage sokkar til meg sjølv, men grådigheita tok øvehand, så no har eg strikka eit par som og er i str 2-4år. Planen er nemleg å selgje, slik at eg kan reise på rammsteinkonsert med godt samvit for banken.

Upraktiske, men veldig mjuke, varme og, ikkje minst, vakre sokkar. Til salgs!

Liebe ist fur alle da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar