mandag 17. mars 2014

Rosevottar

Ifjor meldte eg meg inn i hobbyklubben der namnet alleiere har avslørt at dette er ein klubb som handlar om hobbyar. Som alle andre, meldte eg meg inn då eg ville ha alle innmeldingspresangane gratis. Det er her den raude bagen min stammar frå, samt at eg fekk fylt opp heklenålsamlinga mi. Ulempen med slike bokklubbar er at ein må hugse å avbestille bøkene i tide, ellers får ein fort ei bok eller ti ein ikkje har bruk for. Første tabbe skjedde i november, då eg brått fekk ei heklebok eg ikkje ville ha. Den fekk nytt liv som julepresang.

I februar fekk eg månadens medlemsblad, der eg forelska meg heilt i nokre rosevottar. Månadens bok var "varme votter, og noen sokker" av Eva Trotzig. Denne boka vart ikkje avbestilt.

Det er lenge sidan eg byrja på vottane, men siden eg måtte gjere ferdig nokre restesokkar og ein genser, vart eg ikkje ferdig før idag. Den som ventar på noko godt, ventar ikkje forgjeves.





1 kommentar:

  1. Kjenner meg godt igjen i det med klubben, ja;-) Vottene ble superfine! God påske til deg!

    SvarSlett