torsdag 27. januar 2011

nye og gamle prosjekter

Den berømmelige arne og carlos-genseren som eg skulle ha klar til jul ligg framleis på "stedet hvil". Har riktignok strikket litt på sjølve bolen, men rett og rang strikk ER keisamt. For å få ein pause bestemte eg meg for å strikke sokker til ein kamerat. Dette er mitt bidrag til "dugnad" og eg har lovet han maaangen sokker. Siden eg har lovd meg sjølv å ikkje kjøpe meir garn (yaeh right!) fann eg litt rester eg hadde liggende, noko som skulle resultere i kvikklunsjsokker. Er jammen ikkje komt så lange der heller!




I tillegg til desse prosjektene synest eg det er kjekt å ha litt babytepper på lager til venner og kjente som formerer seg. Eg hadde kjøpt inn ein mosegrønn farge, og starta på strikket, men fargen var lite inspirerende, så det vart ikkje mangen runder før dette prosjektet og vart lagt vekk. Heldigvis har ein god kollega inspirert meg til  å strikke ein heildress til baby istedenfor, så no er eg godt i gang! Som kant skal eg strikke inn gult, og resten av det gule garnet skal bli babyteppe.  Mønsteret er fra nøstebarn og strikket i dobbel 2-tråds merinoull.



For å bli ferdig er det naudsynt med struktur. Følgende er derfor bestemt.

* Babydressen skal strikkes ferdig.
* Når den er ferdig skal babyteppe i gult starte
* samtidig er det lov å strikke ferdig sokkene
* og når alt dette er gjort skal genseren ferdigstilles

Det ser desverre ut for at det ikkje blir arne og carlos genser på meg før neste sesong. Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar