mandag 14. november 2011

Det er på tide å tenkje sjølv

Eg har alltid vært ein slave etter oppskifter, og dei gongane eg prøv å lage ting på eiga hand vert det som regel mislykka.

Skjal er stilige og praktiske plagg, men eg tykkjer som regel at dei er keisamme å strikke, sjølv i størrelse veldig små barn. Derfor har eg glatt hoppa over denne "greina" i strikkeverda. Strikka riktignok eit trekantskjal ifjor i forbindelse med jula, men det var kun rillestrikk der eg auka ei maske per omgang. Englemaskeskjal er stilige, men eg kan ikkje hekle. Er egentlig motstander av ullplagg med hol i, men skjal skal være lette og dekorative, derfor kan eg gjere eit unntak. Så ikveld tok eg litt fairytale-garn, og prøvde på litt forskjellige teknikkar. Det skulle vise seg å være enkelt - Eg la opp 4 masker. Strikka ei maske rett, kast, to rette saman, kast og ei rett. Neste omgang strikka eg rett på alle masker. Neste omgang: ei maske rett, kast, to rette masker saman, kast. Fortsatte slik til eg hadde to masker att. Då tok eg eit kast, ei rett, eit kast og ei rett. Neste omgang rett på alle masker . Fortsatte å strikke ein omgang med kast og og strikke to masker rett saman og neste omgang rett på alle pinner. Resultatet:


Her er det så absolutt potensiale til å bli eit fint og lett skjal! Imorgon går ferden til garnbutikken for fleire eventyr, så får me sjå om eg har tolmod til  å strikke skjalet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar