onsdag 30. november 2011

Stripegalskap

No når eg endeleg er ferdig med dei/den julepresangen som skulle bestå av garn, kan eg endeleg strikke noko av egen fri vilje! Ikkje misforstå meg, det har vært kjekt å strikke til jul, men det er godt  å strikke noko utan tidspress på seg.

Eller.. for nokre månadar sidan starta eg på ein fanajakke frå nøstebarn. Det er ein liten tass som enda ikkje har fått skikkeleg barselspresang av meg, og eg ville gje han noko heimespøta. Eg starta på ermene, og når eg i full fart vart ferdig med første erme såg eg at eg hadde strikka rose-mønsteret for stramt, slik at det måtte rekkast opp att. Snakk om motivasjonsdreper!


Ferdige ermer
Starta etter kvart på erme nr 2, gjorde den ferdig, rakk opp det som skulle rekkast opp på det andre erme, og for å gje meg sjølv motivasjon starta eg på hua. Eg ville strikke hua på rundpinne, men måtte ta den eine cm med strikk over på strømpepinnar fordi eg ville gjere ferdig genseren, og da trengte eg rundpinnen til halsen. For å gjere ein lang (og sikkert litt keisam) historie kort: Strikket på genseren stoppa opp og som ein følge gjorde og arbeidet på fanajakken. Etter kvart fann eg ut at strømpepinner gjorde samme  nytt og betre arbeid enn rundpinnen, og etter at den keisamme vrangborden på hua var ferdig gjekk resten som ein leik.

Umontert hue. Den skal syast saman i toppen og pyntast med duskar!

Stor lettelse: Det kan sjå ut for at ermene er lik i storleik!


Idag gjorde eg ferdig det andre ermet, og målet for kvelden er å legge opp maskene til bolen.

Eg trenger jo alltid litt sutalaust strikk i tillegg, og har lenge hatt planer om eit til babyteppe. Eg trenger litt variasjon i teppe-strikk, og har fått eit innfall om å strikke i striper. Litt usikker på om eg liker kombinasjonen eller ei, men eg trur det blir bra! Er litt redd for at eg har lagt opp for få masker, men eg har ein plan om bredda vert for lita :)



Som ein siste belønning til meg sjølv skal eg strikke ein rullegenser frå nøstebarn. Av ein eller annan grunn er denne veldig populær, sikkert fordi ein slepp å strikke vrangbord på den.. Også erden jo fin da! Denne skal eg strikke i striper, stripene skal komme tilfeldig, og for å sleppe å legge masse tråder når eg er ferdig skal eg strikke trådane inn i kvarandre etterkvart. Dette er ein tips eg fann ein eller annan stad på nøstebloggen så me får håpe det blir bra på min genser og! Har allereie hatt eit fargeskifte, men er litt redd eg kanskje tok litt lite tråd... Akk ja, det går vel helst bra!

Heldige fargeglade nøster som skal bli ein flott genser!

Ein skal starta med pinner 2,5, men eg fann ikkje nok pinnar så eg var litt gaaaal og starta rett på nr3. For at eg ikkje skulle gløyme det, tok eg rett og slett å la opp til neste erme med ein gang. Er ein overflod av pinne nr 3 her for tida. Kanskje litt paralell strikk hadde vært tingen?


Eg har dårleg tid med både genseren og jakka, er redd dei blir for små før eg får gitt dei vekk, men det får berre være. Babyklede får ein alltid gitt vekk før eller sida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar