torsdag 9. april 2015

Strikke meir til nøstebarn

Kusina mi har fått nøstebarnbok til jul, og dette kjem sjølvsagt meg til gode. Då slepp eg å kjøpe boka sjølv, og det var greitt for det var ikkje så masse eg hadde lyst til å strikker derifra. Sjølv om det var ei fin bok altså.

Den hadde eit enkelt sett som heitt noko liknande "Enkelt strikk til baby" eller noko slikt. Dobbel 2 trådsull. Relativt snar å strikke. Greit til å bruke restegarn til , denne gangen litt meir smakfull enn forrige resteprosjekt.

Lat som eg er har eg ikkje dampet plagga før avfotografering, lenge leve utolmod.

Fint blei det no. Igjen er det ebayknapper som pryder mesterverket!

Striper i midten når blåfargen vert faretruande mindre

Udampet bukse. Prøv å forestill dåke antrekket ukrøllete



Stygt resteprosjekt? Det har du ikkje rapportert om i bloggen Laila. Nei eg har visst ikkje det, for bloggen er litt utdatert. Her er restejakken som eg ikkje var heilt nøgd med. Det blei litt vel masse jordfarger på ein gang. Jaja, det finnes sikkert nokn som liker den! 


Også til slutt: småstrikk og storstrikk. God overstått påske! 

Teppe

Genser. Neida, hue hehe

Sokker. Ståve i bakgrunnen. 



2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har strikket! Synes den stripete jakka var artig, jeg! Settet i dobbelt garn, er kjempefint og genialt enkelt! Jeg har denne boka, og jeg har hittil bare strikket dette settet (-bukse), og det skal det bli flere av. Veldig god fasong på det, og et supert restegarnprosjekt, som du sier.

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Å dampe tar bare noen minutter, og det fortjener virkelig et plagg som det tar mange timer å strikke.
    Når det er sagt synes jeg du har mye fint her. Jeg har sansen for den spreke jakken og selvfølgelig det lekre settet.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett