fredag 1. mai 2015

Den der er da ingen som bruka

Nøstebarnklærne ser veldig fin ut på bilde, men det er vel ikkje å putte under ein stol at ikkje alle plagga er like praktiske.

Dei siste vekene har eg brukt på ein rillestrikka body. Eg har nokre garnnøster som aldri tar slutt, og siden eg brukte over 1000kr på nytt garn, måtte eg jo bruke opp det gamle.

Eg hadde gløymd kor upraktisk det er å strikke med tre tråder, for trådene knyter seg alltid sammen. Kjedelig.

Men resultatet vart akk så vakkert.

Rillestrikka body, tre farger. Fekk ikkje brukt opp garnet.

Den blei fin.




No holder eg på med ein rillestrikka jakke. Veldig stilig, bilde kjem når den er ferdig. To armer unnagjort, kun bol att.

Det eg derimot gleder meg mest til, er å strikke restegenser. Restegenser er det kjekkeste som finst, for det finnes ingen regler om kor mangen eller kor store stripene skal være. Så lenge den er fargerik er alt lov. Eg er ein ivrig instagrambruker, som titt og ofte sjekker hashtagen #nøstebarn. Der midt imellom alle nøsteplagga ligg det ein fargerik genser, med rundfelling. Lenge trudde eg den låg inne på gratisoppskriftene til nøstene, men den gang ei. Eg må innrømme at eg vart veldig skuffa. Samtidig veit eg at eg klarer å rundfelle uten mønster og. Eg må berre tenke litt når eg kjem så langt. Det skal gå bra!

4 kommentarer:

  1. Fint med striper, hver gang!

    God 1. mai fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Veldig fin body! Jeg elsker å strikke med Nøstebarn-garn, nå strikker jeg med ull/silke-garnet og det er helt herlig:-) God 1. mai-helg til deg.

    SvarSlett
  3. Flott stripebody! Jeg har nylig prøvd nøstebarngarnet. Spekulerer på hva jeg skal strikke av restene...og mens jeg gjør det, så strikker jeg på noe helt annet :-)

    SvarSlett