torsdag 14. april 2011

Strikkepinner satt i system

Eg har lenge irritert meg over at eg
  1. Ikkje har kontroll på kva strikkepinner eg har
  2. Strikkepinnene ligger slengt overalt
Eg handler jo ofte garn på impuls, fordi eg MÅ strikke det og det plagget samme dag. Da er det særdeles keisamt å ikkje ha dei rette pinnane heime. Dette har resultert i at eg ofte har kjøpt inn pinner eg allereie har , noko som fort blir ein dyr og rotete uvane. Eg har hatt pinnene sånn halvveis samla i ein boks eller ein pose, men dette systemet er stygt og tidkrevende når eg skal leitte etter pinner. Har leittet på nettet etter gode løysningar, har funnet trikkepinneetui som er sydd, men favoritten var å ha dei i ein lite ringperm, med skilleark og litt sterke plastlommer. Genialt, men eg har ikkje funnet ein fin nok ringperm, ei heller gode nok plastlommer. Når dagen kommer at eg finner det rette utstyret så er et jo ein fantastisk måte å ta med seg ALLE pinnene i ein ryggsekk UTAN å sjå ut som ei gal strikkedame!


Her trengs det kaos kontroll!

 Som ein reserveløysning har eg skillt rundpinner og strømpepinner og lagt dei i kvar sin merka konvolutt.
Kvar str sirlig lagt i kvar sin konvolutt
For så å samle alle konvoluttene i denne boksen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar