fredag 1. april 2011

Tråder all around

Selbuvottene har grei framdrift. Har funnet ut at strikketid på ein finger ikkje er så lang så lenge ein ikkje har andre ting som distraherer ein. Det som frusterer meg mest er egentlig alle trådene.. Lause tråder. Hadde opptelling, kunne finne ikkje mindre enn 18 trådender som skal festes. Og det var FØR eg starta på tommelen. Når den er ferdig kan eg nok plusse på 4 tråder til. Lukter eg laaaang pause? For å forebygge at vottene blir liggende lenge ferdig med mangen lause tråder har eg starta prosessen med trådfesting. Feste litt, så strikke litt. No holder eg på med tommelen, hadde planer om å strikke den andre vanten ferdig før eg starta på den, men så fant eg ut at da kom vanten aldri til å bli ferdig, så no er 5 av trådene festet!

Vanten ser ut som ein heksehand, grunna alle dei lause trådane
Litt usikker på om dette er den riktige måten å legge tråder på, men det fungerer!

Må prøve vanten på handa! Gleder meg til den er ferdig!

Perfect!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar