mandag 30. januar 2012

Alt klart for trillingane!

Neida, eg skal ikkje ha trillingar. Ikkje kjenner eg nokon som skal ha det heller. Det eg derimot har, er tre babytepper. Det stripete teppet er omsider ferdig, rett nok litt forsinka då eg vart opptatt med eit viktig slag yatzi på mobilen.



Spent på om eg har truffet på størrelsen


Eg hadde som mål å strikke 70 striper, for ifølge beregningane mine skulle då teppet bli kvadratisk. Det vart med 57.  Eg har målt fleire gonger medan eg har strikka, og tilslutt vart eg einig med meg sjølv om at no var det likt i bredde og lengde.

Så feil kan man ta.

"Litt" igjen før teppet er kvadratisk


Noko krise er det ikkje, tenker det passar likevel, det er berre den ikkje-tilstedeværande-perfeksjonisten i meg som syns det kunne vært kvadratisk.

Det einaste som manglar no er ein heklekant, og eg er godt igang! Lettere enn venta, og glad er eg for det!



God vekestart til alle!

2 kommentarer:

  1. Teppene ser så mye og deilige ut! Og hvem har sagt at de må være kvadratiske?? Tenk ikke på det, men vær fornøyd med deg selv som har strikka tre flotte tepper!
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig besøk i bloggen min! Disse Cortina genserne er skikkelig fine, bare gled deg til du kommer til mønsteret! Jeg har også litt pause fra Cortina-genseren for jeg liker best å strikke på gjerne 3-4 ting samtidig! Nå som jeg skal bli bestemor så er lysten på å strikke til babyen stor. Artig at du har innlegg om babytepper idag for jeg skal starte på babyteppe fra Nøstebarn nå i kveld. Tenkte jeg skulle strikke rettstrikking på skrå og hullrad i ytterkanten.

    SvarSlett