torsdag 12. januar 2012

Vottar frå nord-noreg

Det er ikkje berre Selbu som har flotte vottar, Kautokeino har og eit flott utval!

Heidi Fossnes si bok; Håndplagg til bunader og folkeplagg, inneheld bilete og mønster på håndplagg frå heile Noreg. Sjølv om eg har brukt mangen timar på å bla i boka, har eg berre laga to av håndplagga i boka, og no held eg på med det tredje, Rett nok er det same vottepar som eg strikka sist i fra boka, men eg var så nøgd med dei at eg ville strikke eit til.

Det som er spesielt med desse vottane er at mønsteret berre er på håndbaken, dermed kan ein ikkje strikke rundt med alle fargane slik ein nomalt kan når det er mønster heile vegen. Det står beskrevet ein metode som gjer det lett å strikke mønsteret likevel, men eg har prøvd fleire gonger, og har derfor sløyfa mønsteret som høyrer til på håndbaken.

Legg til bildetekst
Eg er usikker på kvifor eg ikkje har laga fleire plagg frå denne boka, men eg trur noko av årsaken er at mangen av plagga har anbefalt ull av mystisk opphav, samt at dei fleste blir strikka på pinne nr 2 eller 1,5. Eg liker jo som kjent best pinne nr 3, men det fungerte bra på desse vottane sist, og det går nok bra denne gangen og. Neste gong skal eg prøve meg på nokre av selbuvottane i boka, dei er igrunnen heilt vanleg, men likevel litt annleis enn dei mønstrene eg har strikke før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar