lørdag 21. januar 2012

Strikkekåt

Mitt nesten 2 vekers lange sjukefravær har ført til eit ekstremt tilfelle av strikkekåtskap (For dei som lurer: Armen min er 95% bra, eg klarer det meste bortsett fra å trykke på skylleknappen til dassen).

Arne og Carlos genseren min frå hausten 2010 ligg framleis i kista, og der skal den få ligge fram til våren.

Babyteppet mitt i striper har god framdrift for tida. Den har fått status "cafestrikk" og "jobbstrikk" (Hysj), og eg er no ferdig med 24 av 70 striper! Hipp! Då er det jo gøy å strikke! 2 striper om dagen, og er eg ferdig om ........ 23 dager!!



Eg har offisielt tatt votte-pause, men når eg såg alle selbugarna mine som låg i resteposene mine, klarte eg ikkje å dy meg: Eg la opp til ein ny barnevott, og er no ferdig med den førtste.


Det var masse små kvite garn, noko som har ført til dette:



Masse tråder å legge.

Det "store" prosjektet no er OL-genseren frå 1956: Cortina. Eg er godt i gang med første erme, og er veldig spent på om den bli akkurat passe, eller alt for stor. Om den er for stor er det ingen krise, for bråtet på størrelsen under er lik den eg held på med no, så da går det greitt om eg må rekke opp litt. Sjå kor langt eg er komen!


Det viser seg at kusina mi ønsker seg lik genser, så eg gleder meg til me to skal gå matchande ilag i desse genserane.

Tråden eg strikker i er heilo - frå dale garn, og dette er eit deilig, mjukt og tjukt garn å strikke i. Skal strikke matchande hue og, sjølv om eg har ei som er nesten lik. Hals finnes det og, så det blir kanskje ein slik ein og, me får sjå!

Faktisk er denne genseren så kjekk å strikke at eg vurderer å strikke ein barnegenser og, sånn i tilfelle nokon vil kjøpe, eller om eg trenger noko å gje vekk. Litt skeptisk til å strikke barneplagg i "voksengarn" men det stikker ikkje, og visst mønsterheftet seier at barnegenseren skal strikkes i heilo, ja då skal den strikkes i heilo!

God helg :)

2 kommentarer:

  1. Fine barnevotter du holder på med! Trådfesting er ofte et ork, men da er vi jo snart ferdig med prosjektet og kan glede oss til å starte på noe nytt. Tøffe farger på babyteppet ditt! Smart med flere håndarbeider på gang. Alt krever jo ikke full konsentrasjon. God helg!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se Cortina-genseren din ferdig. Og fortsetter du i dette tempoet, går det ikke lenge!
    Godt å se at flere enn meg har mange arbeider i gang på samme tid; noe passer til TV-titting og andre krever mere konsentrasjon.
    God helg!

    SvarSlett