søndag 19. september 2010

Flettestrikk

Da eg skulle kjøpe inn garn til kjole nemnd i forrige innlegg vart eg forelska i ein kjole. Den var grå, med flettetrikk nederst og ribbestrikk øverst. Det var seler på kjolen. Så fin den er, tenkte eg samtidig som eg var litt lei meg for at eg ikkje kunne strikke fletter.

Da eg i strikkerus snubla over denne filmen http://www.garnstudio.no/ fann eg ut at fletter kankje ikkje var så ille likevel?

DROPS garn - nepal - i farge brun vart kjøpt inn, og flette prosjektet kunne starte. Ei veke seinere kunne eg smykke meg i dette mesterverket. Til tross for at vinteren enda ikkje er kommet har eg prøvd den i publicen ein gang. Foreløbig konklusjon: Fjollete knapper må byttes ut, da selene hopper av. Ellers nøgd!



Mønster til kjolen finn de her.

Garn: 550g DROPS Nepal
Pinner nr 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar