mandag 2. april 2012

Hekla ugle

Eg har no prøvd å avansere i mine handarbeidskunstner. Frå å kun hekle oldemorsruter, har eg no prøvd å hekle dyr. I min søken etter tepper snubla eg over denne hekleoppskrifta. Den var på dansk, men det er jo ikkje noko problem når forkortelsane er dei same som dei norske.

Det har vært lite oppdateringar i det siste. Det har sin naturlege forklaring: Eg har vært på ferie, eg har vært forkjøla og når sant skal seiast så har eg vært litt.... LEI. Oi, der sa eg det høgt! Uansett, så har eg nesten klart å hekle ferdig ei ugle:


Den vart jo litt skjønn?? Den manglar øyrer, føter, pupillar og vengjer. Tida vil vise om den blir ferdig. Når eg hekla kroppen såg jo alt så enkelt ut, men detaljane, ja det var dei som tok litt tid. Så me får sjå. Kanskje den tilslutt blir ein del av ein barnevognsuro, eller kanskje den ein gang blir ein katte-leike. Uansett, den skal få eit godt liv!

1 kommentar: