mandag 24. september 2012

Hei Marius!

Ein kan aldri få nok av hverken garn eller strikkepinnar. To timar som trillepike førte idag til at eg handla inn både ull og strikkepinnar, sjølv om eg har plenty med både pinnar og nøster på lager. Problemet er at når pinnane er out of reach, ja då må ein kjøpe nytt så ein kan få tilfredstilt sine lyster ned ein gong.

Eg var uheldig nok til å snuble over sandnesgarn sitt "mariushefte". Der kan ein strikke masse unyttig som ølvott, pynt til tennbrikker og trekk til zaloflaske. Alt sjølvsagt i marius. Sjølv om fornuften min seier at eg bør få ferdig babyteppet snarast, samt den rillestrikka sparkebuksa (som forsåvitt nesten er ferdig), så valgte eg å legge opp til ein mariusgenser til chihuahua. Ja du hørte rett, ein mariusgenser til chihuahua. Eg kjenner forresten ingen chihuahuaer.

Det kan godt hende at marius kjem til å dominere årets julepresangar, me får sjå kor longt eg kjem før eg vert lei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar