lørdag 13. oktober 2012

Skappelgenser

Har du ikkje nok ull? Nei.

Har du ikkje nok å strikke på? Nei.

Idag vart skappelgenseren min ferdig, og garn til nytt prosjekt er kjøpt inn.
Eg hadde jo forsåvitt ikkje tenkt å strikke skappelgenseren, for når ting er så in at alle andre skal ha det, ja då er det eigentleg ut. Heldigvis er eg ikkje så opptatt av kva som er in eller ut, så plutseleg ville eg og har.

Den er strikka i tynn alpakka + fairytale frå du store alpakka. Fairytale med glitter!

Når eg starta var eg fulle av pågangsmot, for eg hørte stadig historir om folk som strikka den på ein kveld! Eg brukte nøyaktig 12 dagar på min, og då hadde eg haustferie og...

Kva blir neste prosjekt? Marius? Gjere ferdig setesdal?

2 kommentarer:

  1. Gratulere med ferdig genser, så flott den ble! Var en tur i Stavanger idag på høstmarked, var mange med slik genser, flotte damer! Ha en fin, fin søndag hos deg!

    SvarSlett
  2. Veldig fin genser, den blir god å ha utover høsten og vinteren. Jeg jobber med å ferdigstille min egen burgunderrøde variant:-) Og jeg har sikkert brukt over en måned allerede!

    SvarSlett