onsdag 10. april 2013

Trekantsjal og nytt rom

Når eg var ferdig med stripegensaren så var eg motivert for å gjere ferdig gamle prosjekt, og strikke opp all garn. Eg fann fram det orange fairytalegarnet, som eg kjøpte utan å ha ein plan. Tabbe, som alltid.


Eg har tidlegare strikka sjal med fairytale og fairytaleliknande garn, og alle tre sjala har blitt lite bruksvennleg. Likevel valgte eg å bruke tid på å omgjere det orange nøstet til eit slikt sjal (!). Om ikkje anna så blir det nok varmt i halsen min. For å være heilt ærleg så trur eg ikkje at dei tre andre sjala (som fekk nytt liv som julepresang) har blitt masse brukt.

Det følg med eit bilete av sjalet, og ein sneekpeek av mitt nye sy/strikkerom! Var det nice? Eg er litt kry! Av rommet altså :-)

Ser forresten at eg ikkje ytte den nye genseren min rettferdighwt, sleng derfor med eit nytt bilete av den. Eit såkalla "speilbiletepåbadet" men det får berre våge seg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar