søndag 25. mai 2014

Eg vil ha eit resteteppe

Heilt iorden det!

Har lenge hatt ein draum å strikke resteteppe frå nøstegarnsulla. Har så mangen farger, i forskjellige størrelser som eg aldri har fått bruke opp. Å strikke tilfeldige striper er ikkje så lett for ein vil jo unngå å feste tråder, og ein vil unngå å få rette på vrangen, eller omvent. Eg prøvde først å strikke inn overgangene i fargene med å strikke to tråder samtidig når eg skulle skifte farge, slik at eg slapp å feste tråder, men fant raskt ut at det IKKJE vart lekkert. Så eg måtte rett og slett kutte tråden for kvar farge eg var ferdig med.

Heldigvis var det ikkje så ille å feste trådene når eg skulle hekle kant rundt, og etter  7 veker i bruk er teppet enda flott!

Berre sjå her :

WOOOOW

SHIIIT

WOOOOW!!
Åja, dette kaller vi lekkert! Jamaicateppet var stor suksess, og haustar visst masser av skryt!



2 kommentarer:

  1. Ser man det! Så mange fine farger du hadde av det garnet! Og så godt å få omsatt det til et fint teppe! Godt jobba!

    Riktig god søndag ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  2. Så flott resteteppe! Godt jobba!

    SvarSlett