tirsdag 18. november 2014

Selbuvotter

Det har vist seg at selbuvotter er populært. Det har ført til at eg i haust stort sett har strikka votter, og no kan eg mønsteret utenatt. Eg skryt sjølvsagt av dette, samstundes som eg veit at eg no er skikkelig nerd. Heldigvis er det berre eit mønster eg kan utenatt.


Eg strikker sjølvsagt ikkje berre votter. Bamboo ville ha ny dress, så då strikka eg denne til han: heildress frå nøstebarn. Den vart for stor, så derfor er den no tilsalgs!


Eg lagde og matchande sokkar, som og vart for stor :(




3 kommentarer:

  1. Selbuvotter er alltid populært, og ikke tror jeg det går av moten med det første heller. Morsomt å strikke er det også, synes jeg.
    Fin dress og riktig "kule" sokker!

    Ønsker fortsatt fin november!

    Klem

    SvarSlett
  2. Selbuvotter er veldig fint, og jeg har fått med meg at det er populært på messer osv. Derfor har jeg så smått begynt å tenke på å strikke noen par selv... men motivasjonen er ikke helt til stede. Dine var kjempefine!
    Nydelig dress og sokker også.

    Ønsker deg en fin dag! Klem fra Guri

    SvarSlett
  3. Ikke akkurat verste måten å være nerd på det, da :) Det blir kjempefine votter! Og det må nå være praktisk å kunne mønsteret utenat, så du slipper å sitte å se på det hele tiden.

    SvarSlett