lørdag 28. mai 2011

Strikkeallergi?

Strikkebuksa går sakte på fram. Det er med glede eg kan konstantere at restene av fairytale-garnet (Trollungejakken til Alfred) har sagt farvel. Det samme har eit ukjent merke kvitt babygarn, samt det heile nøstet med nepal, ull/alpakka som var til overs etter flettekjolen.

Diverre kan det sjå ut til at ullgarnet eg fekk til bursdagen 2010 hjå Margrethe held på å bli strikka opp no... Dette garnet fekk eg av ho sånn at eg kunne strikke meg pulsvarmara til meg sjølv. Lovnaden var at eg skulle strikke til meg og ikkje til andre. Unnskyld Margrethe.. Når eg er ferdig med denne buksa skal eg strikke pulsvantar til meg sjølv, eg lover!!

Samtidig har eg merka eit rart fenomen... Eg nys! Opptil fleire ganger når eg strikker. Er det noko eg ikkje tåler?!?!

Når eg planla buksa tenkte eg å strikke masse forskjellige mønster. Dette glømde eg i ca 17cm, men no har eg starta på eit kattemønster. Det er trots alt ei kattekvinna som skal få buksa!

Litt keisamme fargar, men eg kan jo ikkje kjøpe nytt når eg strikker i rester

Pusekattar

1 kommentar:

  1. Det er ikke utenkelig at du er allergisk for noe i garnet. Jeg tåler ikke akryl;nyser og blir sår i øya når jeg strikker av garn med den blandingen. Du kan jo prøve å legge merke til når du reagerer, og hvilket garn du da bruker. Akryl og polyamid er kanskje synderen?
    Ellers synes du er inne på et spenstig prosjekt med bukse i voksenstørrelse! Men den ser ut til å bli veldig fin! Lykke til videre!
    Klem :)

    SvarSlett