lørdag 21. mai 2011

Strikkepinner kan brukast til så mangt

Opp gjennom åra har det samla seg mangen smykker fra butikker som H&M, Assecories, glitter og liknande. Desse har eg mang ein gang prøvd å organisere, med variabelt hell. Løysninga fann eg ut måtte være smykkestativ. På den måten ville eg få ei dekorativ og oversiktleg måte å oppbevare desse klenodiumane.

Diverre er eg til tider ein gniar, og synst 300,- var i overkant for smykkedings, men i desperasjon idag leitta eg Bergen rundt etter denne dingsen, men det var (heldigvis) ingen butikkar som hadde denne. Kva gjer ein da?

Jo det skal eg fortelje. Ein bruker det ein har. Hadde ein liten oppryddning heime, og fann ein gammal oppvask-kost-haldar som fulgte med leiligheten når eg flytta inn. Denne er i metall og har hol på sidene . Ein stikk inn nokre strikkepinnar i sidene, og VOILA - Smykkehaldar!



Noko upraktisk plassering av smykker, men etterkvart skal eg finna ein meir dugande stad

Prym strømpepinn nr4. Eg kan ikkje skjøne kva eg har brukt denne til

I all oppryddinga fann eg diverse. Blandt anna eit øydelagt smykke. Det er då det grøne til venstre på bilete. Kanskje det kan brukast til dekor på eit plagg? Til høgre ser de ein mobilpynt (Ja, eg veit. Fjortiss). Den kan brukast som maskemarkør.


Også fann eg litt fleire knappar! Neste gang eg kastar eit plagg skal eg hugse å kluppe av knappane. Til trollungejakken (myk start) fann eg nemleg nokre stilige skinnknappar som eg sydde på!

1 kommentar:

  1. Veldig god ide! Her hos meg ligger også slike smykker og flyer... deilig å få ryddet litt ;)
    God helg! klem :)

    SvarSlett