mandag 23. mai 2011

Strikkeprosess

Å lære seg å strikke har vært ein lang prosess. I starten var det barbieklær det gjekk i. Strikka to like lappar i rillestrikk og sydde dei saman i sidene og skuldrene. Det vart sjeldan strikka ermer desse plagga, så stakkars Barbie måtte gå med strikka vest istedenfor strikkagenser.



Barbie og dokke. Kan diverre ikkje skryte på meg å ha strikka desse kleda, sannsynleg vis er dei laga av Kusine Linda, Tante Kirsten eller Mamma.

Det var mangen varianter for bruk av garn: hekling, strikking, fingerhekling og vennskapsbånd. I over ti år strikka eg produkter som ikkje vart anna enn posefyll. Samlingen her består av fem huer, nokre fingerhekla band, nokre single vottar (usikker på om det er meg eller ho Mor som har laga dei), nokre lappar, nokre halvferdige lappar, og nokre lappar som er sydd saman. Eg har nok ein gang i tida hatt ambisjonar om eit lappeteppe.

Å strikke etter oppskrift syntest eg var keisamt, da vart jo plagget likt alle andre sine! så eg strikke heller etter mønster, men på min eigen måte. Resultat: Plagg som aldri vart brukt.

Nok ein oppfinnsom sak: Lappehue. Hørt om det før? Ein strikk masse lappar, og syr  saman til ei hue. Vrangborden kan eg aldri tru eg hadde laga sjølv. Hua vart stor, og passer kanskje til nokon med alvorleg tilfelle hydrocephalus.

Buster vil ikkje være modell
Det vart mangen år med rillestrikk, der einaste forandringen i plagget var om det var med eller utan striper (og då var det utfordring å strikke slik at ikkje det kom overgansstriper mellom stripene). Eg såg ofte med lengsel på Mamma som strikke store plagg lett som ingenting (og raskt!). Det var mønster, ikkje berre med ein farge, men ofte 3, 4 og 5. Eg trudde at det å strikke eit skikkeleg plagg, spesielt med mønster, kom til å ta ein evighet, så eg utfordra ikkje strikkekunnskapane mine meir enn med å strikke barbiekleda.

Heilt til ein dag.. Ei eg kjende var gravid, og eg fann ut eg ville strikke genser til babyen. Medan andre normale 16 åringar var på fest, sat eg heime med Mamma og fann fram restetråder. Eg måtte jo øve meg skulle eg klare å strikke genser! Etter ein laurdagskveld med nonstop, cola og NRK var resultatet dette:

 Ja, eg kunne strikke! Babyen fekk setesdalgenser, eg strikka bolen, Mamma strikke ermene og monterte.

Ein annan laurdagskveld eg tilbrakte heime resulterte i denne genseren:
 Eg og ho mor kjøpte ein gang ein pose med billig sparkjøp garn, og siden me sldri brukte tråden, strikka eg den opp i denne genseren, og det er grunnen til at eg ikkje kjøper sparkjøp garn: Eg har aldri klødd så mykje på augene før!!!! Formålet til genseren var å lære seg å montere, og det klarte eg fint! strikke til og med halsen! Alt gjort på ein kveld, og katten var heldig modell.


I mangel av scanner som virker måtte eg ta bilete av bilete. Kunne jo sjølvsagt tatt genseren på katten ein gang til, men eg veit ikkje om han hadde tilgitt meg så eg valgte å bruke eit gamalt bilete.


ÆSJ: Fann nok ein juvel-fanabol. Denne gjømmer eg vekk att!!


Også har eg snubla over denne igjen. Egendesignet trøye. Kvit på farge med glitter (Og ikkje rein ull i det heile tatt kunne eg idag så på nøstet som var att). Eg skulle pynte den med maaaassse perler og den skulle bli så fin!!! jauda!
Prosjekt 2007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar