mandag 30. mai 2011

Ekte raggsokkar

Så var dagen komen som eg aldri trudde kome, eg har kjøpt garn på sparkjøp.
Eg har tidlegare fortalt om min negative oppleving av å strikke sparkjøpgarn, med kløande auger, men noko gjorde at eg idag fann veien innom denne butikken. Eg har tidlegare lagt merke til stort utval av billeg fleirfarga garn, og idag klarte eg ikkje motstå. Knallfargar, tjukt garn og oppskrift på ekte raggsokker på innsida av bandreolen. Og alt for berre 10,- pr nøste.  Kan eg kome nærare bestemorssokkar enn dette? Neppe. For å få ekte bestemorsstemning gjekk eg til 5 etage av galleriet for ein bolle, kaffe og strikk.
Etter nokre cm strikk kan eg konstantere at fargesamansetningen ikkje vart heil som forventa, kvar fargestripe er kort, og dermed vert det ikkje tjukkefargeskifte slik som det var på det forrige garnet, men det vart no ikkje så ille likevel :O)

Dersom årets julepresangar skal bestå av raggsokkar kan det bli ei billeg jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar