torsdag 24. april 2014

Babyteppe #9

Eg har etterkvart kome ut av tellinga på kor mangen babytepper frå nøstebarn eg har strikka, men eg trur eg no er oppe i 9, og den siste vart ferdig på tirsdag. Tidlegare i vinter strikka eg eit resteteppe som vart veldig stilig, men eg gløymde å ta bilete av det, og dermed missa eg sjangsen til å  skryte av det.

Her er vekas produkt, gjort enkelt: strikka på skrå med hålrad.

Heilt straight

Ellers er jo målet å bli ferdig med to-do-lista mi over uferdige prosjekt. Problemet er at eg no har starta opp på to nye:

Sparkebukse frå nøstebarn med litt leftovergarn:

Denne blir veldig fin når den blir ferdig
Selbuvottar str herre:

Desse blir alltid fin
og det forhatte selbusettet, denne våren satsar eg på å bli ferdig med hua. Selbugarnet og selbustrikket luktar forresten pyton etter å ha lagt i ein innrøykt pose sidan 2004


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar