lørdag 24. september 2011

Endeleg framgang!

Eg har lenge kjempa med arne-carlos-genseren min, som eg starta på ein gong i fjor haust. Armane var enkle, bolen var vrangbord i 39(!) cm, noko som er nokså langt spør de meg! Når eg vart lei prøvde eg lenge å ha som mål å strikke ein omgong for dagen, men når ein er lei, ja då er eg lei, så den havna i ei skuff. For nokre veker sidan tok eg arbeidet opp att, og igår kunne eg endeleg starte på mønsterdelen. Idag kan eg starte på raglanfellinga. Etter å ha lest igjennom oppskrifta står eg no som eit stort spørsmåkteikn med tanke på kortid arbeidet skal fellast av, men eg finn vel ut av de tenkjer eg. Visst ikkje får eg ta arbeidet med meg tilbake til husfliden for å be om tips og råd der.








Utenom genseren har eg sjølvsagt eit anna strikk. Dette er mor signes teppe, som eg strikker i bringebærraud frå nøstebarn. Eg har starta på fellinga, men er ikkje live ivrig no som eg kan strikke mønster på genseren. Var på kaffislabberas igår, og her kjem eit bilete: Mitt teppe nederst , B sitt kvite teppe oppe i hjørnet (forsåvitt strikka i eit mystiskt kvitt veldig mjukt garn) M sitt dueblåe nøstebarn teppe (der ho etter å ha starta fellingen kom ut av det og byrja å auka får ho byrja å felle att, vart ein morosam effekt) , samt nokre tøfflar M starta på med restane etter tepppet. Nederst til høgre er genseren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar