tirsdag 10. januar 2012

Dag 10

Eg kan

  1. Bruke kniv og gaffel - samtidig
  2. Strikke fire omgongar - sakte
  3. Skrive med begge hender på tastaturet
  4. Bære mobiltelfonen med både høgre og venstre hand
I antistrikketider må ein finne andre aktivitetar. Eg fann gamle oppskrifter. Ein av dei var på oldemorsteppe, og eit anna lureteppe, sannsynlegvis var det eit gammalt utklipp frå "familien". Lureteppet var så fint at det kanskje blir julepresang iår, dersom armen blir bra igjen då vel og merke, eg er no overbevist om at eg kjem til å gå med stiv arm resten av livet. Snufs!!

Oldemorsteppet i utklippet var med store ruter og alle hadde svart kant. Eg tykkjer det er mykje finare med kvite kantar, likevel fann eg meg i ein draum der alt handla om det svarte oldemorsteppet. Så no har eg starta på eit oldemorsteppe med svarte kantar. I tillegg til det med kvite kantar. No hadde eg rett nok fire ruter klar, som berre venta på den siste kanten. Eg ville nemleg prøve å sjå korleis det var med fleire runder enn det eg hadde på det kvite, så EGENTLEG har eg ikkje laga meg ekstra arbeid. Tralalalla!








2 kommentarer:

  1. Så bra det er litt framgang, plutselig kan du strikke igjen! :D

    Jeg ser du er selbuvott-ekspert! Jeg prøver meg på mitt første par nå, men jeg får ikke til dette med tommelkile og lurte derfor på om du kunne hjulpet meg? Jeg rett og slett stopper opp når jeg skal begynne å øke. Det blir bare tull i forhold til mønsteret, og jeg er søren ikke sikker på hvordan jeg skal lese diagrammet.. Jeg har rekt opp UTROLIG mange ganger, og er nå ganske så frustrert! Hadde satt VELDIG stor pris på hjelp fra en som er så flink som deg! :)

    Hilsen ei som ganske så snart skal skaffe seg en strikkeblogg :)

    SvarSlett
  2. Hei! Tommelkile er enkelt! Du aukar masker der det er markert i mønsteret! Når du ser det er ei meir maske i diagrammet så er det då du skal auke!

    Lukka til :O)

    Stine

    SvarSlett