lørdag 21. januar 2012

Utflukt!

Idag er ein dag eg har gleda meg til lenge: Endeleg skulle eg få besøke nøstebarn-butikken! Sjølv om me held til i samme by, så kjennes det ut som ei dagsreise å gå på butikken der uten bil. Egentleg er det berre snakk om 20minutt med bybanen, og ca 10 minutters spasertur, men det er langt nok når ein ikkje heilt veit kor butikken er. Sånn har det seg til at eg alltid har bestilt varer på nettet.

Til bursdagen min ifjor fekk eg ein tur til nøstebarn-butikken, og no har eg innkassert presangen!

Gleda meg så heise at eg nesten ikkje fekk sove, noko som resulterte i blogginnlegg midt på natta :D

Presist klokka 12 stod eg klar utanfor huset mitt, klar for å bli henta! Ein kort biltur seinare...

FRAMME!! Fekk kjensle av å vere på ferie, klar for utflukt:



Var svært klar for å gå inn, men sjåføren måtte ha ein røyk først - *sukk og stønn*

Til min store sorg selger ikkje nøstebarn raude hesper via nettet lengre. Eg saknar og sårt den knallgule og orange fargen. Til min store glede oppdaga eg at dei enda har raude hesper på butikken, så då plukka eg fint med meg to! Dei hadde og eit knallgrønt teppe på utstilling, og siden eg syns det var så fint tok eg eit hespe av den grønne fargen og samt eit kvitt hespe. Kanskje kvit og grønstripete hadde vært fint for neste teppe prosjekt? Til sist kjøpte eg og litt oppskrifter, samt ullvask for nøstegarn, noko eg har tenkt å kjøpe lenge.


Etter butikkbesøk var cafe neste på programmet. Cafe-strikk sjølvsagt, men sjåføren hadde gløymd strikket heime, så da tok me oss ein liten svipptur innom ho før me satt nasa mot byen igjen. Då fekk eg endeleg bot på litt av puseabstinensane eg har hatt sidan sommaren:

Ein skikkelig godgut!

"Nei, eg vil ikkje kose no!"
Dagen vart avslutta med mat, kaffi og som seg hør og bør: Nøstestrikk


Takk for turen Gunnar! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar