søndag 1. mai 2011

Gjensyn med jula

Da har eg endeleg fått dokumentet det siste votteparet eg gav vekk jula 2010. Raude og kvite selbuvotter strikket i 2tråds gammelserie. Eg har alltid følt at gammelserien er litt "hardt", men når eg kjenner på desse vottane som har vært i bruk sidan jul, så kjenner eg at dei har vorte mjuke! Garnet er drygt i bruk, og mønsterfargen kan faktisk brukast til to vottepar, dersom ein ikkje sløser sjølvsagt. 


I bileta under finn de julepresangane 2009. Dei var sjølvsagt ikkej ferdig til jul, ho mor fekk ein stk sokk i presang, med kort og lovnad om å bli ferdig med andre sokk + eit par til om ikkje så lenge. Ho var faktisk så heldig at ho fekk feste trådane på det siste sokkeparet sjølv! :O)





Lo godt når eg kom heim før jul, og oppdaga at ho mor hadde kjøpt svarte og kvite vottar i same mønster som sokkane eg skulle gje ho (Er det dette ein kallar kjerringhumor...?)

Sokkane er strikka i peer gynt garn fra sandnesgarn, og mønsteret fann eg i mønsterhefte "til fjells" frå same firma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar