lørdag 7. mai 2011

På pinnane akkurat no

Som tidlegere nemt har eg nett fått nøstebarnboka i hus. Ein trivleg fornøyelse, og eg har bestemt meg for at denne skal strikkes fra perm til perm! Då kan de tru det var keisamt å måtte nøste opp garnet før eg kunne starta med strikket.. Men det vart gjort i etapper: Litt nøsting, litt strikking.

Første kapittel i boka omhandla bleier, eller det vil seie: bleiebukser berekna for tøybleier. Sidan eg ikkje kjenner nokon som bruk tøybleier, og sidan eg ikkje har lanolingarn hoppa eg galant over dette kapittelet. (Men det kan seiast at eg vurderer å strikke nattbleie med dobbel 2-trådsgarn, tenker det kan bli ei stileg kortbukse, evnt varm buksa til vinterbarn. Dei kan jo sikkert brukast over papirbleier også!)

Neste kapittel handle om undertrøyer. Det er jo og kjekt å ha, men siden eg synest fuglemammas omsalgsbody er mykje søtare vil eg heller strikke den. Held foresten på med ein slik body nu, kan jo ikkje berre halde på med eit prosjekt!

Så neste kapittel var: Babyjakke strikket i eitt stykke.

Ja, det såg overkommelig ut, så no har eg nett strikka første erme. Det som erså genialt med denne oppskrfita er at ein, ja, strikker alt i eit stykke, og dermed blir ikkje erme nr 2 like keisamt som den normalt blir! Foreløbig terningkast: 6

Fuglemammas omslagsbody til venstre, strikket i 2-trådsmerinoull fra nøstebarn, farge 12 lysbrun og babyjakken til høgre, også strikket i nøstebarn: farge 72: Lime

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar