tirsdag 8. mars 2011

Rester

Hausten 2002 var eg inne i ein djup strikkepsykose. Året før var eg blitt tante, og eg fekk for meg at eg skulle strikke noko fint til tanteungen min, Eg forelska meg totalt i eit strikkesett fra dalegarn, OL-mønster fra Nagano. I utgangspunktet har eg aldri vært noko begeistra for OL-genser, men det som gjorde at eg likte dette settet så godt var at det bestod av genser, hue, votter, strømper og .... NIKKERS. Dag og natt strikka eg, og det var i denne tida eg vart glad i musikken til Justin Timberlake og Christina Aguilera fordi eg satt oppe og strikka til klokka var 05 på natta samtidig som eg såg på musikksvisj på NRK2. Diverre har eg hatt problemer med å oppdrive bilete av dette flotte settet (Og eg må få lov til å tilføye at det rosemønsteret på genseren... Ja det var komplisert!!), men eg kan vise bilete av noko eg lagde av restene.. Lite visste nemlig eg at eg skulle bruke det lyseblåe garnet til å strikke babysokker (str heeeilt nyfødt, passet perfekt!!) til ei god venninne som fekk bebis i fjor sommar! Fine?

Her er forsåvitt eit bilete av katalogbilete av settet eg strikket. Stilig??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar