fredag 18. mars 2011

Verdens mykeste myke jakke

Nåvel, så veldig mjuk vert den nok ikkje, men mjuk nok. Etter mangen småprosjekter er det på tide med eit større prosjekt, denne gangen jakke. Siden det er så masse ull igjen etter fanagenser-2001 (dette ullet skulle da bli bukse) så måtte eg bruke det til noko større enn votter og sokker. Jakken strikkes frem og tilbake, dvs at det skal strikkes to armer, to forstykker og eit bakstykke. Av erfaring veit eg at eg kjem til å bli lei, derfor har eg denne gangen gjort noko lurt: paralellstrikk. Når eg strikker på strømpepinner er det jo ikkje fare for å gå tom for strikkepinner, så no er eg godt i gang med både bakstykke, eit forstykke og ein arm!

Enkelt mønster: nok med ein farge, litt rett og litt vrangt. Nok til at strikket ikkje blir kjedelig, og ikkje så masse at det blir for komplisert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar