torsdag 7. april 2011

Forskjellige strikkety

Eg nemnde i eit tidlegare innlegg at egfann eit feilstrikka umontert sokkepar blandt alle prosjekta mine. Dette er egentlig enkle sokker, strikket på to pinner, men av ein eller anna grunn kjendes det ut som ein evighet å strikke dei. Betre vart det ikkje at eg fellte feil på siste sokken. Igår skulle det vise seg at feilen ikkje var like stor som først antatt, og resultatet ser de her:


Restegenseren, eller trøya, fra 2007 har og stått opp fra dei døde. Bolen blir no i forskjellige kvitfarger, så fin blir den ikkje. Men den kan vere grei til sitt nye bruk: Nemlig at eg skal lære meg å montere. Her må det nemlig klippes, og det er farlige saker dersom ein gjer feil på eit flott strikkeplagg! Det er og grunnen til at eg no berre strikker plagg som eg ikkje må klippe i for å montere.. Her se de og den einsamme gul votten. Kva bruk den skal få veit eg ikkje, men den får no ligge med dei andre plagga..


Og MIN genser går det framover med! 26cm av ca 33cm, så det nærmer seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar