mandag 11. april 2011

Setesdaltrøye

Denne trøya sartet eg på våren 2003. Eller 2004 når eg tenkjer meg om... Uansett så har jo, som de sikkert ser, arbeidet stoppet opp. Litt usikker på kvifor, men eg trur det starta med at ermene vart litt forskjellig. Når eg legg dei ved siden av kvarandre så ser det ut for at dei har ulik størrelse. Likevel meiner ein erfaren strikker at dei er lik nok. Phu! Eg trur arbeidet stoppet opp heeeilt når eg skulle felle til hals. Eg har strikket litt til og fra på halsfellingen, men eg har strikket ein del feil på mønsteret, så tanken på å gjere arbeidet ferdig gjer meg litt... kvalm. Nei no overdriver eg, men moro er det ikkje! Trøya er for fin til at den ikkje skal bli ferdig, men om det blir i år veit eg ikkje. Kjøpte og inn ull for å strikke bukse, men det kan eg garantere ikkje skjer! Har vurdert å bruke resten av nøstene til ein setesdalgenser, men så er det ikkje nok mønsterfarge. Akk akk!

Heile arbeidet! + ein prøvevott som hadde forvillet seg inn
Om ikkje anna så er vottene klar :O)

Ermene med forskjellig str...

Og ein M&M drops som låg i posen! Sjølv om dei er meget god så trur eg at denne går i bosset..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar