mandag 25. april 2011

Restekjole

Påsken har vært lite strikkeeffektiv, men har om ikkje anna fått gjort ferdig denne:

Nøstet de ser øverst kjøpte eg i 2000. Eg skulle strikke skjal til nabojenta, men det viste seg snart at garnet var ekkelt å strikke med, så etter ca 7cm var det stopp. Strikkebehageligheten har ikkje forandra seg dei siste ti åra, så det var med stor uvilje at eg strikka den nederste kvite kanten. Resten av garnet har eg kasta.

Knapper! Kjolen må ha knapper, og eg har eit stort utvalg etter å ha å kjøpt ein stor pose med blanda knapper på Panduro.

Valget falt tilslutt på desse knappane
Ja, så vart det til at eg klarte å kvitte meg med eit stk ubehagelig kvitt garn samt to nøster med raud minialpakka fra sandnesgarn!

1 kommentar:

  1. Kva, har Panduro knappeblandaposar? Det må eg sjekka ut. Fint med julekjole i påska :-). Raudt er ein strålande farge.

    SvarSlett