torsdag 7. april 2011

Presang til ei lita jente

Ei heldig lita jente (som kom akkurat litt før eg hadde tenkt, slik at gaven ikkje kunne gies FØR ho vart født) skal få denne presangen. Eit gult nøstebarnteppe, hue og vottesokker (mønster hentet fra boka "myk start")! Hue og sokker er strikket i minste str, så eg håper dei kjem til nytte ganske så snart! Alle plagga har vært enkle å strikke, og anbefales på det sterkeste. Alt er strikket i nøstebarnull, henholdsvis gult og bringebær rødt. Hverken eg eller mammaen til jenta er så veldig begeistra for rosa, men siden eg har forelsket meg totalt i bringebær-rød, så satser eg på at mammen og liker den :) Vottesokkene har vært ein aldri så liten utfordring, ikkje fordi dei var vanskelig å strikke men fordi maskene alltid klarte  å smette seg ut av strikkepinnene når eg tok strikket opp av veska.. Så tilslutt fekk dei husarrest!




Ifølge progresjonsplanen min skal eg og iløpet av dette døgnet starte på mønsterdelen av Arne og Carlos genseren min. Så flink har eg ikkje vært , godt over ti cm gjenstår, men siden eg har klart å rote vekk mønsteret så har eg ikkje hastverk. Så det så! Uansett så er det godt å kunne stryke ut enda eit plagg fra oppsummering noko som betyr at berr e8 av 14 plagg gjenstår. Hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar