fredag 9. desember 2011

Bestemorsruter - Variantar

Planen med mine ruter er å lage meg eit teppe, så stort som mogleg! Det geniale med rutene er at dei er så lett å lage, så eg spurde meg sjølv: Kva anna kan ein bruke rutene til? Og helst noko som blir ferdig i ein fei!

Tepper kan ein jo lage i mangen varianter: Vognteppe, babyteppe, store teppre. Om ein vil ha superraskt: Gryteklutar. Puter og vesker er og alternativer. Eg googlet bestemorsruter, og fann ein del ruter laga av norske bloggarar. Det var ikkje så mykje nytt under sola, så eg prøvde meg på eit engelsk søk: Granny squares - og fann i grunnen ikkje så masse der heller - bortsett fra to ting:

1: Bestemorsruter hekla som hello kitty! Den perfekte presangen for jenter på 10år??  Link her.

Eg håper den amerikasnke  websida tilgjer meg for å bruke biletet
 2: Også fann eg dette forkle - med tilbehør! Stilig! Link her
 Begge var stilige, men ikkje heilt det eg såg etter i denne omgang :O)

Samlingen min har ikkje auka så masse sidan sist, men det byrjar å samle seg ein aldri så liten lappe-gjeng.

Nokon av lappane er hekla saman. Keisamt arbeid.


Og her har eg heklet litt ekstra. Forskjellige størrelser, mest for å prøve ut korleis det blir .


Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar