lørdag 3. desember 2011

Raglanfelling

Har du nokon sinne lurt på korleis ein strikkar raglansfelling? Det har eg, men når eg først såg oppskrifta fann eg ut at dette var meget enkelt. Eg har strikka ein del plagg med raglansfelling, men skøyten har aldri blitt som forventa. Sidan eg ikkje liker å lære nye ting fortrengte eg dette factum.

Men ikveld var eg innom Hjerte-go sin blogg, og hennar raglansfelling var jo majestetisk! Eg hadde jo strikka mangen omganger med raglan allereie, men det er aldri for sein å snu...

Eg siterer: "Strikk 2 masker vridd r saman". Vridd rett saman...

Her kjem ein biletserie med min konklusjon. Håper andre strikkere får nytte av dette.

Tre masker att før markøren. To masker skal strikkast saman, siste maske før markør skal strikkast rett.

Om eg ikkje tar feil, så er no denne maska "vridd"

Dette er måten eg har strikka maskene saman på før. Det er dette eg no har funnet ut mest sannsynleg er feil.

Medan eg trur det er riktig å strikke maskene samen BAKfra.

Og her prøver eg å vise raglanfellinga. Nederst på raglanfellinga ser ein den "feile" måten å felle på, medan dei siste tre omgangane er den "rette". Trur eg. Fasiten kjem når eg har strikka meir på arbeidet.

Eg burde vel strengt rukket opp att all raglanfelling som er feilstrikka, men sidan eg er lat (og eg framleis er usikker på om den "nye" måten å felle på er den rette) så berre strikker eg videre. Ho som skal ha plagget er liten, og merker sikkert ikkje feilen. + At formålet med denne genseren er at den skal UNDER denne sparkebuksa, så da ser ein ikkje raglansfellinga uansett. Please forgive me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar